blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


duminică, 21 martie 2010

Sfânta Maria Egipteanca

Dedic această rugăciune Sfintei Maria Egipteanca.

+++ Rugă între nisipuri +++


Dă-mi Doamne
Rădăcini ascuţişului genunchilor mei,
Doamne,
Dezleagă izvorul lacrimilor mele,
Doamne,
Alungă ceaţa minţii mele,
Doamne,
Deschide lumina ochilor mei,
Doamne,
Străpunge întunericul sufletului meu
Doamne,
Striveşte sub călcâiul Tău frica şi neliniştea mea,
Doamne,
Dă-mi sabia Cuvântului Tău,
Doamne,
Dă-mi sabia Duhului Sfânt,
Doamne,
Dă-mi sabia curajului,
Doamne,
Dă-mi sabia dreptăţii,
Doamne
Dă-mi sabia adevărului,
Doamne,
Dă-mi sabia libertăţii,
Doamne,
Dă-mi sabie să-mi tai urechea la care şoptesc ispitele.
Doamne miluişte-mă pe mine păcătosul.

De-aş fi fir din urma de nisip pe care calcă Domnul noastru Iisus Hristos Fiul Lui Dumnezeu Celui Viu Adevărat şi tot m-ar mântui pe mine păcătosul robul său.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu