blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


marți, 2 martie 2010

Eu si justitia partea a-2-a si se pare ca nu ultima

Mda...
Aflasem că îl cheamă Agent Melci după câteva insistenţe.
- Domnule aţi sunat cu număr ascuns! Cu cine vorbesc?
- Cu agentul de la secţie ... cu cel cu care aţi vorbit ...
- Bine, bine, dar cu cine vorbesc?
- Cu agentul care v-a luat declaraţia mai devreme...
- Am înţeles asta, dar cum vă numiţi???
- Mormăieli...Agent ...cmlsi.....bâlbă......
- Vă rog repetaţi!
- Melci domnule, Melci cum se aude.
- Mulţumesc, sănătate,....
;) Nevasta mea îmi spune:
- Ei Melci ! ... ăsta este din senatorul melcilor, face mişto, nu este de la poliţie!!!
Dar chiar era, da, chiar era, pentru că am sunat a doua zi să mă interesez ...
(şi fac o paranteză: Am căutat pe net. Sunt mai multe numere de telefon la Secţia nr. 1, dar numai unul dintre ele este ok, adică chiar răspunde "cineva". "Cineva" care mi-a dat alt număr de telefon cu un alt interior, unde am fost lăsat să aştept să se caute dosarul, unde am explicat că mă interesează reclamaţia din ziua de ... şi că aş vrea să ştiu dacă există Agentul Melci? Mi s-a confirmat existenţa lui. Apoi am explicat că aş vrea o copie după reclamaţia-declaraţia dată şi că nu mi se pare normal că a trebuit să semnez toate paginile ei adică şase pagini, chiar dacă declaraţia mea a fost de jumătate de pagină. Mi s-a explicat că asta este procedura şi că şi ceilalţi au făcut la fel şi că nu crede că mi se poate da o copie. Am cerut măcar un număr de înregistrare şi am fost rugat să revin a doua zi dimineaţă.
A doua zi surpriză! la acelaşi număr de telefon cu acelşi interior 15605, părea chiar şi aceeaşi voce, "Cineva" îmi spune să aştept şi sunt lăsat să aştept 10 minute (am aşteptat bănuind că se caută dosarul) după care mi se spune că nu am sunat unde trebuie, să cer un alt interior 15663. Sun din nou şi acolo mi se spune - Nu este bine noi suntem "Biroul Investigare Fraude" sunaţi la 15647 au 15648 sau 22104 la Biroul de Combatere Crime Organizate.... unde la nici un număr nu mi-a mai răspuns nimeni. De remarcat faptul că la toate aceste numere îţi răspund nişte voci suave, nişte domnişoare sau doamne respectuoase, senine, afective, dulci care ar putea să facă şcoală cu angajaţii oricărei multinaţionale de telefonie mobilă sau altceva...)

Deci, m-a sunat omul să mă pună în gardă să-mi dea sfatul cel bun:
- Vă sfătuiesc să păstraţi cele două bancnote pe care le-aţi mai avut în portofel, pentru că seriile sunt trecute în declaraţie nu se ştie...
Cam ciudat mi s-a părut telefonul seara pe la 8, sfat creştinesc!
Să-i dea Dumnezeu sănatate, sper că a fost bine intenţionat!
Coincidenţă, eu nu cred în coincidenţe!!!
Amicul meu avocat cu care mă sfătuisem toată ziua, a fost sunat şi el cu număr ascuns tot cam la aceeaşi oră numai că nu vorbea nimeni în telefon!!!

Să revenim unde rămăsesem.
Declaraţie si aşteptare.
După declaraţie afară în hol.
Am vorbit mult la telefon si am ieşit şi in faţa uşii. În stînga, la o intersecţie la câţiva metrii un tip cu fes negru se uita către mine mişcându-se cam nervos de pe un picior pe altul. Dupa câteva minute cînd ies din nou, tipul tot acolo şi cu telefonul la ureche, se uita atent la mine. Intru si îl chem afară, pe poliţistul de la ghişeu la care îi cerusem o aspirină mai devreme, n-aveau, aşa că i-am cerut un pic de zahăr pentru că eram foarte tensionat si mă gândeam să nu fac un infarct. Iese cu mine si îl intreb:
- Domnul ăla este poliţist?
Ne uităm amândoi, tipul se simte privit... duce nervos telefonul la ureche si se indepărtează.
- Nu este!
Ţiganca între timp bodogănea, înjura, blestema:
- Pentru patru milioane să chemi poliţia! Duceţi-vă domne la muncă că noi suntem cinstiţi nu ca voi! Noi muncim! Jură-te pe copilul tău că banii falşi erau ai noştrii! Eu sunt curată in faţa lui Dumnezeu! şi îmi explică că important este cine a sunat primul la poliţie!!!!!!!!!
Nevasta mea:
- Numai voi, vă juraţi pe suflete nevinovate!
- Care noi (provocator)???
Iar eu:
- O sa vină şi viaţa de dincolo şi atunci ce o să faceţi!???
Ajunsesem la discuţii teologice cu Satana!!! N-am nimic cu femeia, unii n-au nici o vină, au minţile sucite. Dracul e ca Dumnezeu, numai că este un pic strâmb. (un pic sau mai mult??? nu este lumină este intuneric, este lipsa lumini).
Pînă la urmă, n-am mai suportat, am solicitat să fim mutaţi undeva separat, pentru că era şi copilul de faţă.
Interesant că ţiganca, care sincer nu ştiu dacă era ţigancă sau româncă, s-a dus tacticoasă sa-şi schimbe monezi pentru automatul de cafea la poliţişti, dar nu aveau, apoi s-a dus la buticul de lîngă să-şi cumpere ceai sau cafea. Foarte tacticoasă...având în vedere blestemele şi vorbele pe care le scotea. Pentru fiecare vorbă, dacă nu eram acolo la secţie, se poate ca nevasta mea care este mult mai energică si spirtoasă ca mine, cred că ar fi dat-o cu capul de perete.
Ce este cel mai tragic, este că "ei" au tupeul sa vorbească deschis si cu injurii, de faţă cu poliţia care ascultă si priveşte indiferentă!!!
Discuţie cu nea Melci, la declaraţie:
- Domnule vă rog sa nu le daţi adresa mea, îmi este frică, o să mă caute ...
- Staţi liniştit e confidenţial totul!
După vocea lui, n-aveam nici o siguranţă, aşa că dialogul s-a repetat. ... Staţi liniştit!!!
- Dar liniştiţi-vă, că de aia suntem cum suntem in faţa lor. Ne este frică de ei. De aia au tupeu!
- Dar ce domnule poliţist dumneavoastră nu vă este frică???!!!
- Ba da! dar eu nu am voie sa arăt!!!
TARE!!!
Staţi că era să uit. În sala ca de judecată cu scaune multe, "omul-ţiganul" le spune la poliţisti după ce a apărut "individa-colega" lui:
- Domnule poliţist eu pot să mă retrag, că rămîne ea să dea declaraţia. La care poliţiştii "fâstîciţi"
- Păi nu ştim ce să zicem dacă vreţi...
M-am revoltat: - Cum domnule să-l lăsaţi să plece??? Cînd el a fost cel care mi-a luat şi mi-a dat banii???!!! El este cel pe care l-am reclamat!!!
REVOLTĂTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Îl lăsau să plece, nu pot să cred, NU POT SĂ CRED!!!!
ŞI EU "INCULPATUL" RĂMÎNEAM...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu