blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


joi, 4 martie 2010

Paralizia - internet, jocuri si televiziune

Stăm în faţa televizoruluin sau monitorului în orele libere, seara şi în week-end. Totul este din ce în ce mai aproape de realiate, lumea virtuală ne domină, ochii sunt ancoraţi de imaginile rapide de senzaţiile false...
Mă gândesc la un păstor ce stă sprijinit în toiag şi priveşte vântul prin frunze, norii alergând ca mieii pe cerul în degrade albastru, dealurile moi, crucea bisericuţei de lemn prin care se joacă razele soarelui la răsărit, blăniţa fremătătoare a oiţelor proaspăt trezite,...FERICIRE.

PĂSTORUL NE PRIVEŞTE.

Am uitat natura, am uitat chipurile semenilor noştrii, ne andocăm la terminale şi viaţa trece pentru toţi foarte, foarte repede, ...

FERICIŢI CEI ORBI ... sunt mult mai aproape de Dumnezeu.!!!

Stăm PARALIZAŢI, cuplaţi la terminale. Am fi în stare să ucidem dacă cineva ne perturbă, daca ne mişcă, dacă ne taie curentul, dacă ne desfacem de legături... Pînă şi în maşină ne ancorăm de ecrane tactile, de telefon, de mess şi ne gândim la ce strategie să aplicăm la noul joc, la noul nivel, ca la o mare sărbătoare a sufletului, momentul întâlnirii cu terminalul iubit!

Am uitat că avem corpuri vi, naturale, că fiecare nerv şi muşchi îşi doreşte mişcare, că fiecare celulă vrea să respire, nu numai plămînul îmbâcsit de acarienii şi praful din coolere!

Am o mătuşă PARALIZATĂ de ani de zile, sunt oameni în lume PARALIZAŢI pe viaţă, care aşteaptă minunea mişcării, care ar vrea să-şi arunce patul sau scaunul şi să nu mai vadă în viaţa lor un monitor sau un televizor sau orice terminal, care aşteaptă o minune, pentru care timpul a îngheţat, iar noi PARALIZAŢII lumii virtuale suntem "fericiţi", fericiţi şi indiferenţi.

Rupeţi-vă cu toţii de terminale şi Duminică mergeţi cu toţii şi aprindeţi cu toţii o lumânare pentru cei PARALIZAŢI TRUPEŞTE pentru ca Dumnezeu într-o clipă să ne zică la TOŢI PARALIZAŢII LUMII:
"Credinţa ta te-a mântuit, ia patul tău şi umblă!!!"

Doamne,
Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu,
miluieşte-mă pe mine păcătosul!!!
Măicuţa noastră iartă-ne!!!
Sfinţilor, Sfintelor, Îngerilor ajutaţi-ne cu mila voastră!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu