blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


vineri, 12 martie 2010

Ioan

Extraordinare cuvintele Sfântului Apostol Evanghelist Ioan.
Degajă o căldură, o dragoste, simţi că eşti într-o iarnă şi te încălzeşte moale focul molcom al dragostei.
Transmite dragoste, dragostea capului lui sprijinit şi odihnit de pieptul Mântuitorului la Cina cea de taină.
Degajă aceeaşi dragoste şi căldură ca cea a iubitului meu prieten şi duhovnic Părintele Iustinian din momentul spovedaniei.

Extraordinară este scara, este succesiunea dragostei din cuvintele Mântuitorului, succesiune care nu se opreşte la El ci străbate din trecut în viitor prin Biserică prin preoţi şi călugări. Străbate pînă la fiecare dintre noi, noi care trebuie să primim cu braţele deschise dragostea, aşa cum ne primeşte şi ne îmbrăţişează El cu mâinile deschise pe Cruce. Sufetul nostru este capătul Cuvântului, este limanul, de sus coboară Lumina şi Dragostea până în pieptul nostru, pînă la suflet:
"20. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel care primeşte pe cel pe care-l voi trimite Eu, pe Mine Mă primeşte; iar cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine."
Deci trebuie să primim cu dragoste, cu credinţă, cu iertare, cu încredere, cu bine pe toţi ai Bisericii.
Prin preot vine iertarea păcatelor, vine milostenia Domnului Nostru Iisus Hristos şi implicit a Tatălui Dumnezeu.
Aşa se pogoară şi Duhul Sfânt peste noi.


Aşa ni se arată Dumnezeu plin de dragoste:
"21. Cel ce are poruncile Mele si le păzeşte, acela este care Mă iubeşte; iar cel ce Mă iubeşte pe Mine va fi iubit de Tatăl Meu şi-l voi iubi si Eu şi Mă voi arăta lui."
Iubirea nu este unidirecţională. Iubirea circulă, este în mişcare, nu este statică, este dinamică.
Mila lui nu va întârzia.


Dumnezeu să-i ocrotească Părintelui Iustinian paşii, mersul, calea, rugăciunea, totul!
Măicuţa Domnului să-l umbrească cu Acoperământul Ei!
Sfinţii, Sfintele şi Îngerii să-l păzească pe el şi pe toţi călugării şi preoţii ortodocşi de pretutindeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu