blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


luni, 15 martie 2010

Eu şi justiţia partea a 3 a

Cu un zâmbet acru în colţul gurii, reâncep povestea calvarului evenimentului de la 1 martie.
Aflând de la avocatul şi prietenul meu că tocmai a fost prinsă o reţea de plasatorii de monedă falsă, cu toate că renunţasem să mai dau de urma dosarului, am început din nou cu telefonul în mână să sun!!! Atenţie sporită:
- Am început bine. La numărul de telefon la care nu îmi răspundea nimeni îmi răspunde inspector M... Dar surpriză după ce povestesc despre ce este vorba mi se spune -Aţi sunat greşit trebuie să sunaţi la un alt număr de telefon este un birou, SURPRIZĂ, specializat pe fals de bani - se cheamă FALS MONEDĂ.
- Îmi spun, ce mai contează un telefon dacă am început aşa bine? Sun din nou. Din nou spun povestea mult mai pe scurt şi o luăm de la capăt. Nu aţi sunat bine!!!. Şi cercul se închide Sunaţi la numărul... Am sunat....Sunaţi la ....Am sunat...Am sunat la şi la şi la şi la şi la......lalalalalalalala. Îmi cer scuze, dar sunaţi din nou la Secţia 1 la relaţii cu publicul şi sunt din nou sfătuit: Ca să luaţi urma dosarului.
- O iau de la început sun la Relaţii cu publicul, ceva normal am fost trimis la un număr nou 15635. Acolo sigur vă poate da cineva relaţii în acest dosar.
ÎNTREBARE: OARE ESTE O ÎNTÂMPLARE SINGULARĂ? EXTRAORDINAR, AŞ CREDE CĂ SUNT VORBIŢI, CĂ ESTE UN TURN BABEL MACHIAVELIC. LĂSAŢI ORICE SPERANŢĂ ATUNCI CÎND AŢI INTRAT ÎN EL!!!
Normal că la 15635 nu mi-a mai răspuns nimeni!
Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu