blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


joi, 11 martie 2010

Dobro, Craio, Guerilla si Fericirea....şi .............coincidenţele

Un cocktail reuşit..
Nu sunt ei foarte curajoşi, dar păstrează în timp, un echilibru....şi sunt corecţi.
O mai greşesc şi ei din când în când, cum a fost cu, cavalerul Lancelot, dar să dea cu piatra ăla care nu greşeşte...
Dacă pot să zic ceva de Dobro, eu cred că el e veşnic îndrăgostit şi nu de U2 că asta este clar, de femei...
Băieţii se distrează şi noi pe lângă ei...
Spiriduşii tatii, "mânca-v-ar Raiul!!!"

Am ascultat cum oamenii îşi împărtăşeua fragmenetele de viaţă, fericirile.
Am trimis şi eu trei mesaje:
1. Am fost cel mai fericit atunci cînd Dumnezeu Iisus Hristos a făcut o minune şi şi-a pogorât în marea lui milă şi bunătate mâna pe capul meu nevrednic şi m-a vindecat de hepatita C. Slavă Lui!
2. Sunt cel mai fericit când scriu pe blog cuvintelevii.blogspot.com.
3. Fericirea începe Exact în minutul 6 şi 5 secunde din prima parte  a Concertului pentru pian şi orchestră no 2 de Rachmaninov.
... şi ar fi multe.

Fericirea este simplă.
Este simplu să fi fericit.
Simplitatea este totul în viaţă....alături de complexitate - ca să fiu în ton cu Craio...

Ştiţi că eu nu cred în coincidenţe??? Eu cred că nu există coincidenţe.
Cred că Dumnezeu aşează din când în când într-un anumit fel şi în acelaşi timp Oameni, Locuri, Evenimente, Lucruri, Fapte, Vorbe, CUVINTE, pentru ca noi să credem, să cunoaştem, să vedem!!!
...acum de exemplu am dat clic pe Mozart şi în aceeaşi fracţiune de secundă, colegul meu Adrian m-a întrebat dacă îmi place Mozart!!!????....
Şi fericirea se naşte uneori din coincidenţe!
Dacă încercăm să mărunţim clipele vieţii vom descoperi fericire în fiecare!

Există şi altfel de coincidenţe, cele create de om, mârşăviile, planificările, aranjamentele, ....
Dar nu acum voi vorbi despre ele ...nu vreau să stric atmosfera...

Am ascultat mesaje peste mesaje, le citesc pe toate băieţii, dar nu complet pe cele prea lungi.
Cel care m-a impresionat cel mai mult a fost următorul:
"Ziua cea mai fericită din viaţa mea, a fost când m-am călugărit. Călugărul Damian"
Dumnezeu să-l ajute acolo unde este, la urcuşul pe scara mântuirii!!!

Aş mai completa că toţi ar trebui să spunem:
"Ziua cea mai fericită din viaţa mea este atunci când l-am cunoscut pe Dumnezeu"
Iar ziua cea mai fericită şi dorită de un creştin ar trebui să fie ziua morţii trupeşti, ziua mântuirii, ziua îmbrăţişării cu Hristos în rai."
Vă iubesc pe toţi!
Doamne Ajută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu