blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


duminică, 10 februarie 2013

Prăznuirea Sfintei Icoane a Maicii Domnului Ognevidnaia din Areovind

Măicuţă Sfântă Miluieşte-ne pe noi!!!
(imagine preluată cu mulţumiri de la http://sfintisiicoane.wordpress.com)

Pre cei ce cu dragoste Icoana Ta o cinstesc, de Dumnezeu Născătoare şi Pururea Preacurată Fecioară Maria, cerând cu evlavie, pocăinţă, dragoste şi credinţă, Dumnezeiescul Ei Har, Mântuieşte-i Stăpână, scapă-i din necazuri pe cei ce aleargă la Tine, turma Ta păzeşte-o de toată nevoia, care pururea cere ajutorul Tău!

"Preacurată Maică, Pururea Fecioară,
Sufletul din mine nu-l lăsa să moară,
Ci revarsă, Sfântă, peste el, de Sus,
Mila Ta Cea Mare, Mila Lui Iisus!...

Îngeri împrejuru-mi fă să se adune,
Să-mi arate Calea către cele bune,
Să-mi îndrepte paşii pe cărarea milei,
La-nceputul nopţii, la-nceputul zilei!...

Să gonească toate duhurile rele,
Ce pândesc în drumul vieţuirii mele,
Bietului meu suflet să-i dea viaţă nouă,
Să răsfrângă Cerul ca un bob de rouă!...


Frânt de umilinţe, cu adânci suspine,
Sufletul la Tine vine să se-nchine:
Mila Ta din Ceruri peste el coboară,
Maică Preacurată, Pururea Fecioară!"

versuri pline de har scrise de Vasile Militaru, Dumnezeu să-l odihnească cu Drepţii la Dreapta Lui!
Doamne Ajută.

4 comentarii:

  1. mihaela.tomescu@ase.ro10 februarie 2016 la 10:26

    Doamne ajuta! Am vazut ca este un cronometru pe imaginea despre avort / nu se poate sa fie avortati atatia copii in fiecare secunda, sper!!! Sper sa fie doar spre atentionarea noastra asupra gravitatii acestor crime! As vrea sa-mi scrieti un raspuns, daca se poate, si as vrea sa stiu daca stiti sursa imaginii drapelului României si ce reprezinta insemnele din colturi, si chiar vulturul / exista si cel bicefal, din biserica, dar acesta este o pajura, poate? Cu multumiri, toate cele mai bune, spor si ajutor mult de Sus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drapelul este militar din câte știu! Acvila este cea din Stema României Regale! Sănătate și tot ce-i Bun și Bine! Doamne Ajută! Mulțumesc!!!

      Ștergere
    2. mai jos... grozăvia care se pare că este reală după calculele mele, nu doar sperietoare

      Ștergere
  2. Doamne Ajută. Din câte știu este un cronometru real global. Având în vedere că acum româncele fac și câte 4-5 avorturi în viața lor, la 10.000.000 de femei, din care să spunem că numai jumătate sunt peste 18 ani și din ele doar jumătate fac așa ceva, și totuși Doamne Ferește!. Sunt câteva milioane de avorturi în ultimii 25 de ani. Poate chiar cât populația României...
    O sursă găsită acum spune 236 zilnic în România. Am făcut calculele acum la nivel global. Din păcate ăsta e cronometrul cât de cât real.

    RăspundețiȘtergere