blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


vineri, 4 iunie 2010

Noua arhitectură a oraşului Bucureşti.

Iată că o dată cu criza, apar din ce în ce mai multe flori de beton în Bucureşti.
Râs cu plâns balegă de mânz spunea o vorbă a copilăriei mele...
Nu ştiu ce să fac să plâng, să râd, totul în jur parcă o ia razna, nimic nu mai este normal.
Trăim în ţara unde câinii latră şi caravana trece, numai că, caravana la noi trece circular şi şerpuitor...apropo de şerpuitor. Cine o fi marele arhitect peisagist care a făcut şarpele de boscheţei printre arborii ce străjuiesc Bulevardul Aviatorilor??? Eeeeeee asta e o mică aberaţie, e minoră, nu se vede!
Hai să vă arăt ce se vede!!!
Mergeam spre casă, pe bulevardul Râmnicu Vâlcea, în intersecţia de străduţe de la benzinăria mol am frânat brusc, am întors, trebuia să fac poze neapărat ca să vedeţi nu puteam doar să plâng sau să râd...
Iată, prima oară am crezut că buticurile adunate de B... de prin Bucureşti au fost adunate acolo şi puse unul peste altul!!! Dar nu!!! Este o clădire de birobuticuri cred, în toată splendoarea!!!



Urbanistul şi-a făcut treaba cu prisosinţă clădirea respectă încadrarea şi stilul zonei. STILUL ÎNFIORARE!!!






E şah mat ântr-adevăr...

Îmi vine să cânt e şah şi mat e şah şi mat ...e simpluuuuuuuu...

Dar ce ziceţi că lângă cabana de munte dintre blocuri, la cabana trei brazi...la cabana trei brazi apare ditamai officeul serios???




Ce să mai....totul într-o simplă intersecţie...e cam mult! RUŞINE!
Închei cu
Avion cu motor
Ia-mă şi pe mine-n zbor
... aş pleca dar nu mă lasă...
Doamne fereşte de mai rău!!!

Un comentariu:

  1. Eu sunt pentru blocuri colorate.Cand voi termina Facultatea de Arhitectura peste un an sper sa am sansa unui proiect legat de blocuri.

    RăspundețiȘtergere