blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


duminică, 27 iunie 2010

Noi cei ce facem umbră pământului.

Noi cei ce facem umbră pământului,
Am putea urni munţi cu puterea gândului,
Gândul cel bun al lui Hristos
Cuvântul puternic cel de folos.

Noi cei ce facem umbră pământului,
Nu suntem suflete in bătaia vântului,
Sătui de gri!
Avem puterea de a muri!

Puterea de a muri pentru Hristos!
Ce mântuie sufletul cel păcătos.
Hristos a rupt întunericul mormântului
Ne-a luminat pe noi cei ce facem umbră pământului.

Doamne ne-ai dat umbra după ce am păcătuit în rai.
Ca să ne arăţi că am greşit, că facem umbră pământului, că umbrim lumina.
M-aş trânti cu faţa în cenuşa ţărânei, ca să nu mai umbresc, dar mă va strivi cerul de pământ.
Nu pot să o fac până nu îmi voi termina scara.
Incă lucrez la scară Iubite.
Iubitevoi Doamne!!!
Mulţumesc pentru puterea pe care o dai creştinilor, lumină spre biruirea întunericului!!!
Preacurată Fecioară Maria Măicuţa noastră iubită veşnic, bucură-te împreună cu toţi Sfinţii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu