blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


miercuri, 9 iunie 2010

Ce frumoasă este lumea în care trăim...pe criză...

Mă opreşte Ovidiu şi mă trage pe dreapta.
Domnule aţi mai avut carnetul ridicat? aţi depăşit...şi n-aţi...!?
Domnule sunt pe roşu, nici bani de motorină nu am, sunt şi eu angajat, duc fata la grădiniţă şi mă grăbesc...
Scot actele din portofelul gol...
Dumnezeu mediază problema ...
Vă rog să respectaţi regulile de circulaţie şi să aveţi grijă. Poftiţi actele...
Bogdaproste!!!

Refugiaţii de la ţară în timpul celui de-al doilea război mondial mâncau urzici sau ştevie cu crupe.
Foamete mare.
Bunica Dumnezeu să o ierte zicea lui tata din amintiri,
Cum spuneai tu la 3 ani:
-Mamă pune mai puţin să ajungă şi pe mâine!

Florile de tei coboară, mici elicoptere, pe maşinile odihnite la semafor.

Mulţumim Doamne că ne bucuri privirea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu