blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


vineri, 16 aprilie 2010

Soţia, Femeia, Îngerul pământesc al bărbatului. În viaţă, un Părinte Sfânt spunea că, în viaţă trebuie să mergi pe un drum în dreapta cu frica de Dumnezeu în stânga cu frica de moarte, eu completez pentru mireni, şi în spate cu frica de soţie. Doar aşa drumul e drept!

DEDIC ACEASTĂ PAGINĂ SOŢIILOR CURATE, VREDNICE, SĂNĂTOASE; CREŞTINE.
DEDIC ACEASTĂ PAGINĂ TUTUROR MAMELOR ŞI SOACRELOR, MAMEI MELE PETRUŢA ŞI SOACREI MELE ELENA; DOMNUL SĂ LE ŢINĂ SĂNĂTOASE.

DEDIC ACEASTĂ PAGINĂ SOŢIEI MELE NICOLETA LAURA ÎNSĂRCINATĂ.
DEDIC ACEASTĂ PAGINĂ CUMNATEI MELE IRINA ÎNSĂRCINATĂ (LA MULŢI ANI DE ZIUA SFINTEI IRINA)
LE DORESC CA DOMNUL ÎN MĂRINIMIA LUI SĂ LE DEA DOI COPII CREDINCIOŞI ŞI FRUMOŞI ŞI SĂNĂTOŞI!!!
SLAVĂ DOMNULUI!!!



Imagine a Evei şi a Sfintei Fecioare Maria, Icoana noastră pământească, soţia femeia iubita.
Sfinţită prin durerile naşterii, iertată de păcate prin suferinţă.
Mamă pământească, mamă sfântă de familie, mamă sfântă în casă.
Lăsarea părinţilor, viitorul bucuriei florilor căsniciei.
Mamă, femeie, sclavă a dorinţelor bărbatului, lacrima soţului.
Te iubesc.
DUMNEZEU SĂ TE PROTEJEZE!
MĂICUŢA SFÂNTĂ SĂ TE SFĂTUIASCĂ!
SFINŢII, SFINTELE ŞI ÎNGERII SĂ TE PĂZEASCĂ!
NIMENI SĂ NU TE ISPITEASCĂ!

DOMNUL SĂ VĂ DEA O PĂRTICICĂ DIN SFINŢENIA CELOR DOUĂ MAME PRIETENE ÎNSĂRCINATE ÎN ACELAŞI TIMP ACUM MAI BINE DE 2000 DE ANI MARIA ŞI ELISABETA!!!

DEDIC ACEASTĂ PAGINĂ BUNICILOR ŞI STRĂBUNICILOR ŞI STRĂBUNELOR MELE ŞI DE PRETUTINDENI! BUNICII MELE MARIA MULŢUMIRI PENTRU RUGĂCIUNILE EI!!!

DOAMNE IISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZEU MILUIEŞTE-NE PE NOI PĂCĂTOŞII ROBII TĂI VII ŞI ADORMIŢI DE PRETUTINDENI!!!
SLAVĂ ŞI LAUDĂ ŞI ÎNCHINĂCIUNE SFINTEI TREIMI, FECIOAREI MARIA ŞI TUTUROR SFINŢILOR; SFINTELOR ŞI ÎNGERILOR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu