blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


miercuri, 7 aprilie 2010

Dialog despre ecumenism

Hristos A Înviat!!!

Un dialog "dur" de pe blogul Stela Popa m-a incitat, aşa că vă tentez şi la o astfel de discuţie, la un dialog de păreri vis-a-vis de ecumenism.

Acolo am spus:
"Iar părerea mea este, dacă ecumenism înseamnă cedare pentru unificare, atunci mai bine NU. Dreapta credinţă rămâne dreapta credinţă. ORTODOXIA este una. Iisus Hristos a spus că nu putem sluji la doi domni!!!"

Aici puteţi citi o părere utilă: http://www.sihastru.net/mirem/ceor/discern_chestiuni.html
În acelaşi timp îmi amintesc de cuvintele Mântuitorului Iisus Hristos care întrebat fiind de Ioan a spus:

"Şi I-a zis Ioan: „Învăţătorule, am văzut pe cineva, care nu merge cu noi, scoţând demoni în numele Tău; şi l-am oprit, pentru că el nu merge cu noi“.

Nm 11:28 Mt 7:22 Lc 9:49-50 FA 19:13
39 Iar Iisus a zis: „Nu-l opriţi, că nu e nimeni care să facă o minune în numele Meu şi după aceea să poată degrab să Mă vorbească de rău.
Lc 9:49-50 1Co 12:3
40 Fiindcă cel ce nu-i împotriva noastră e pentru noi.
Mt 12:30 Lc 9:49-50 Lc 11:23
41 Că oricine vă va da să beţi un pahar de apă în numele Meu, fiindcă sunteţi ai lui Hristos, adevăr vă spun că nu-şi va pierde răsplata."

Aşa că vă întreb pe voi ce părere aveţi???
Şi completez, reunificarea creştinătăţii se poate face doar prin înlăturarea motivelor care au produs scindarea.

Ce la oameni nu este cu putinţă, este cu putinţă la Dumnezeu, aşa că, trebuie să ne rugăm Lui să ne LUMINEZE!!!

2 comentarii:

  1. si la Sfanta Liturghie ne rugam pentru unirea credintei...dar nu ne rugam ca sa facem compromisuri si sa ajungem la un punct comun cu ereticii ci sa se trezeasca si sa se intoarca de unde au plecat: la Una Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca Biserica, asa cum au lasat-o Sfintii Parinti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat.
    Si sa ne rugam si ca toti cei care nu cunosc biserica adevarata si nu cunosc pe Dumnezeu sa vina de la intuneric la lumina Domnului nostru Iisus Hristos! Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere