blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


duminică, 23 martie 2014

Crucea Domnului Iisus Hristos

Iisus Hristos Viiază mie.
Iisus Hristos merge înaintea mea.
Chiar de sunt căzut Iisus Hristos nu mă lasă căzut si îmi completează faptele bune şi apoi priveşte spre mine, ca atunci când priveşte spre Sfântul Apostol Petru după lepădarea de care îi spusese înainte când se jurase.
Doamne ce Minunat Eşti.
Doamne descoperă-ne Minunile Tale.

El îmi aminteşte că mă Iubeşte şi mă vrea cu El şi nu mă duce în ispită.
eu cu El de mână.
Astăzi dimineaţă am realizat cu ajutorul unei emisiuni tv, (da ştiu că veţi zice imediat că fac reclamă sau e o prostie dar să ştiţi că şi eu aş privi sceptic din afară, critic la ceea ce spun) dar dacă vrei, poţi să-l vezi pe Dumnezeu oriunde, în toate şi chiar şi câteodată în emisiunea Universul Credinţei, deci am realizat că astăzi prăznuim Duminica Crucii, iar ieri am pus o floare la o Cruce fără să ştiu acest lucru.
Cumpărasem un mic trandafir şi ieri soţia mea l-a dus la Biserică după săptămâni în care zăcuse într-un colţ uitat de mine, ... Muguri şi frunze verzi străpunseseră ceara şi coaja câutând Calea, Adevărul, Viaţa, Lumina ... pentru mine.
Când am ajuns acolo la Biserică târziu după slujbă, cu ajutorul unui prieten l-am plantat lângă Cruce, lângă gărduţul ei, aşa mi-a plăcut mie... dar nu mi-a plăcut mie ci Mâna Lui Dumnezeu m-a împins acolo, ca eu cel mârşav şi păcătos să aduc Laudă Sfintei Cruci... ieri nu ştiam de ce!
Dar ce Luminare pentru Duminică Dimineaţă când Iisus Hristos a întors capul către mine şi m-a privit fiind bătut şi batjocorit de păcatele mele pentru care a primit răstignirea pe SFÂNTA CRUCE.
Pentru că astăzi am aflat de ce!
Asăzi este DUMINICA SFINTEI CRUCI!
Bucură-Te SFÂNTĂ CRUCE!

Sănătate şi tot ce-i bun. Vă iubesc oameni de pretudindeni, prieteni, duşmani, bolnavi, copii .......
Doamne Ajută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu