blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


vineri, 14 septembrie 2012

Înălţarea Cinstitei şi de Viaţă Făcătoarei Cruci

Bucură-Te Sfântă Cruce Pe Care Răstignit Fiind Domnul A Mântuit Lumea!


Bucură-Te Sfântă Cruce Surpare A diavolului!


Bucură-Te Sfântă Cruce, Poartă A Raiului Tatălui Nostru Dumnezeu Adevărat Sfânta Treime!

Bucură-Te Sfântă Cruce Lemn Minunat Care Ne Aperi, Ne Ierţi Şi Ne Îndrepţi pe Calea Cea Dreaptă A Adevărului A Vieţi, Iisus Hristos dimpreună cu Maica Lui Sfântă Preacurată şi Pururea Fecioară Mărita Stăpâna şi Împărăteasa Noastră Maria, dimpreună cu Sfinţii Împărati Constantin şi Elena, cu toţi Sfinţii şi Îngerii În Vecii Vecilor Amin.
Aliluia. Aliluia. Aliluia.
Doamne Miluieşte.
Slavă Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, Treimea Cea De O Fiinţă şi Nedespărţită!!!!

Să se scoale Dumnezeu şi să se risipească vrăjmaşii Lui! şi să fugă de la Faţa Lui cei ce-L urăsc pe Dânsul. Să piară cum piere fumul, cum se topeşte ceara de la faţa focului, aşa să piară dracii de la faţa celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi se însemnează cu Semnul Crucii şi zic cu veselie:
  Bucură-te, preacinstită şi de viaţă purtătoare Crucea Domnului, care alungi pe diavoli cu puterea Celui ce S-a Răstignit pe tine, a Domnului nostru Iisus Hristos şi S-a pogorât la iad şi a călcat puterea diavolului şi te-a dăruit nouă pe tine, cinstită Crucea Sa , spre izgonirea a tot pizmaşul . O! Preacinstită şi de viaţă purtătoare Crucea Domnului, ajută-mi cu Sfânta Doamnă, Fecioară, Născătoare de Dumnezeu, şi cu toţi Sfinţii în veci. Amin.
Îngrădeşte-mă, acoperă-mă şi mă păzeşte, Doamne, cu puterea cinstitei şi de viaţă purtătoarei Crucii Tale, depărtând de la mine tot răul. Amin.
În mâinile Tale, Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul meu, îţi încredinţez sufletul meu, păzeşte-mă, binecuvântează-mă, miluieşte-mă după mare mila Ta şi după mulţimea îndurărilor Tale şi viaţă veşnică îmi dăruieşte. Amin.

Sfântă Cruce Care O Ai Primit Hristoase A O Purta Pe Umeri Şi A te Înălţa Pre Dânsa Şi Cu Trupul A Te Răstigni  Sărutând-O Luăm Putere Asupra Nevăzuţilor Vrăjmaşi!!!

Sănătate şi
Tot ce-i Bun să ne dea Dumnezeu!
Doamne Ajută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu