blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


marți, 29 noiembrie 2011

CUVINTE VII

CUVINTE VII

Acum aproape 2 ani, am ales numele blogului. Am avut o căldură în suflet când am simţit aceste cuvinte sunând ca un dangăt de clopot, dar în acelaşi timp ca un zefir de primăvară în tot interiorul meu! Parcă îl văzusem pe Dumnezeu, parcă plin de emoţie prinsesem o frântură din Lumina Cuvântului!
Nu ştiam că Părintele Arsenie Boca ... avea o legătură cu aceste cuvinte... am crezut că eu le-am găsit primul. Am vrut să configurez repede acest blog cuvintevii.blogspot.com şi am văzut că deja exista unul cu acest nume. M-am supărat mai ales pentru că, conţinutul lui nu era după părerea mea ceea ce ar trebui să fie şi am configurat ceea ce vroiam eu să fie, ceva plin de lumină, ... dar nu ştiam sigur ce, aveam în cap doar mesajul pe care vroiam să-l transmit AVEŢI GRIJĂ DE CUVINTE! şi aşa a apărut cuvintelevii.blogspot.com un gest firav şi neputincios, dar o încercare de a limpezi şi a-mi limpezi gândurile, trăirile, cuvintele!.. O să vă povestesc ceva dar momentan mă opresc aici...

Părinte Arsenie Boca ajută-ne de acolo din Cer aşa cum ai promis, eu mă gândesc cu drag la tine... cu toate că de multe ori sceptic, neîncrezător, neputincios...

Doamne Ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu