blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


sâmbătă, 2 iunie 2012

Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava

Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava

Cu fiori de frică, eu muritor de rând, pot vorbi despre Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava, Sfânt bătut de necredincioşii care l-au osândit pentru Dreapta Credinţă Mărturisită, până când oboseau şi se schimbau la munca aceasta între ei, Sfânt ce a înroşit cu sângele şi cu bucăţile de carne smulse din trupul său Sfânt pământul ce pe toţi ne ţine, legat şi târât fiind de un roib de cei ce l-au schingiuit, Sfânt ce i s-a tăiat capul cu sabia păgână, Sfânt al cărui trup a fost înconjurat de îngeri pogorâţi din cer şi din care s-a ridicat turlă de foc până la cer, Sfânt ce a primit drept ca o stâncă moartea mucenicească pentru neclintirea sufletului său unit cu Iisus Hristos, Sfânt Al Lui Dumnezeu Adevărat căruia îi aducem închinare, slavă şi mulţumire în vecii vecilor. Amin.
Cu frică spun, pentru că şi eu am osândit pe Domnul cu păcatele mele fără de număr, pentru că şi eu am ucis cu indiferenţa mea, pentru că şi eu am greşit cu lenevirea mea, pentru că şi eu m-am lepădat mai rău ca Sfântul Apostol Petru, pentru că şi eu sunt ţărâna care ţi-a scrijelit şi strunjit trupul Alb, trupul de Foc, trupul Sfânt, cu păcatele mele cele multe, cu deznădejdea mea, cu îndoielile mele cele multe.
Cu frică folosesc cuvintele mele puţine şi goale, pentru a nu întina cumva acest Sfânt Mucenic Al Lui Dumnezeu, Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava.
Binevoieşte, mijloceşte şi ajută Sfinte Mare Mucenice Ioan cel Nou de la Suceava pe noi cei ce cu frică smerită privim către moartea ta mucenicească şi din lipsa noastră de pocăinţă şi slaba noastră credinţă nu cugetăm a înţelege marea ta credinţă, ne iartă de puţinele cuvinte şi de slava ce deşartă pare a fi născută din ţărâna păcatelor noastre ridicată spre tine şi cu rugăciunile tale binevoieşte, mijloceşte şi ajută pe adormiţii robii Lui Dumnezeu, tot neamul cel neputincios şi cu puţină credinţă care totuşi priveşte spre tine Sfinte, spre Lumina faptelor tale, dar nici cu privirea nu reuşeşete să ajungă la tine, la marea ta CREDINŢĂ!!!
Iartă Doamne pe cei a căror pomenire o facem astăzi şi-i odihneşte prin preajma drepţilor tăi ce se află la Dreapta Ta, printre care se numără şi iubitul nostru Sfânt, Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava!!!
Demn Numele Ioan!!! La mulţi ani cu sănătate celor ce-l poartă demn cu credinţă şi smerenie neobosită şi neîntinată!!!
Tot ce-i bun să avem de la Domnul Dumnezeu Treimea Sfântă, de la Preacurata Binecuvântata şi Pururea Fecioara Născătoare de Dumnezeu Maria Maica Domnului nostru Iisus Hristos Mărita şi Slăvita Măicuţa noastră a tuturor, de la Sfântul Proroc Înaintemergător şi Botezător Ioan, de la Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava, de la toţi Sfinţii Ioan din Împărăţia Nemărginită a Cerurilor Lui Dumnezeu, de la toţi Sfinţii şi Îngerii!!! 
Sfânta Cruce a Domnului nostru Iisus Hristos să ne păzească de tot răul!!!
Doamne, Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi păcătoşii!!!

Iartă-mă Doamne cel din dintâi păcătos sunt eu.

Doamne Ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu