blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


marți, 7 decembrie 2010

Băncile şi practicile de criză

Deoarece urăsc practicile ce ţin de marketing agresiv, vânzări cu manipulare mascată, într-un cuvânt înşelătoria cu acte în regulă vă deschid ochii asupra unei noi practici a unei bănci (nu-i dau numele momentan).
Sub pretextul de fidelizare pentru clienţii vechi mi s-a propus un contract de plafonare a comisioanelor de tranzacţie la o anumită sumă medie - 10 euro. Mi s-a explicat că este în avantajul meu, nu am nici un cost suplimentar şi abonamentul este gratuit. După un timp verificând extrasul am observat, după câteva luni, că sub impactul acestei promisiuni, eu am crescut numărul tranzacţiilor şi implicit al comisioanelor. În primele luni am câştigat câte ceva din această plafonare, diferenţa fiind susţinută de bancă, dar apoi....surpriză!!!
După câteva luni în care nu m-a mai interesat partea de comisionare pentru că era sumă fixă m-am trezit că banca a majorat plafonul la 15 euro, şi am aflat cu stupefacţie că aşa scrie în contract în pagina 2, pe care recunosc nu am citit-o atent. Adică pe scurt plafonul era crescut în funcţie de creşterea numărului de tranzacţii şi fără limită superioară...
Deci în concluzie super şmecherie bancară. Funcţia creează organul. Staţi că m-a luat valul şi vorbesc urât.
Deci am fost stimulat prin aşazisa fidelizare şi banca a câştigat noi bani din comisioane.
Acum aştept răspunsuri şi normal că va urma o plângere la ANPC şi control bancar pentru că nu am fost anunţat de aceste creşteri, nu mi s-a cerut acceptul, dar am fost fraier că n-am înţeles de la semnarea contractului cum funcţionează această jepcărie.

Aveţi grijă de voi!
Doamne Ajută!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu