blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


marți, 28 ianuarie 2014

Sfântul Cuvios Efrem Sirul

"Sărac fiind de bunătăţi şi bogat de patimi, de ruşine plin, de dumnezeiască îndrăzneală lipsit, de Dumnezeu osândit, de îngeri plâns, de draci batjocorit, de cunoştinţă mustrat, de faptele cele ruşinat, mai înainte de moarte, mort fiind, mai înainte de judecată, osândit, mai înainte de chinuirile nesfârşite, chinuit, deznădejdea mă cuprinde. Pentru aceea, ca la singurul sprijin prea fierbinte, către tine scap, Stăpână de Dumnezeu Născătoare." Sfinte Efrem Sirul îţi mulţumesc pentru această rugăciune de ziua ta. Petrecere în Cer şi petrecere pe Pământ. Mare Bucurie eşti pentru noi toţi, Binecuvântat Fie Dumnezeu pentru Sfinţii Lui. Maică Fecioară Maria Mulţumim.
o Frumoasă Icoană a Sfântului Efrem Sirul Prăznuit astăzi, 
preluată cu mulţumiri de pe razbointrucuvant.



„Doamne şi Stăpânul vieţii mele,
duhul trândăviei, al grijii de multe, al iubirii de stăpânire şi al grăirii în deşert depărtează-l de la mine.
Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi al dragostei, dăruieşte-l mie, slugii Tale.
Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu, că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.



"Ceasul judecăţii pururea mai dinainte văzându-l, ai plâns cu amar, Părinte Efrem, ca un iubitor de linişte; şi îndemanatic invăţător ai fost cu faptele, Cuvioase. Pentru aceasta, Părinte Preafericite, pe cei leneşi îi ridici spre pocăinţă. Harul ce izvorăşte din gura ta, Cuvioase, a umplut de apele vieţii Biserica, şi lumii a izbucnit râuri de cucernicie, revărsând asupra noastră apa pocăinţei; ci învăţându-ne cu cuvintele tale, Părinte Efrem, roagă-te Lui Hristos, Dumnezeul nostru să se mântuiască sufletele noastre."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu