blogul unui om

Dumnezeu să ne ajute şi să ne arate paşii mărunţi!!!


vineri, 26 februarie 2010

Foame de Iisus Hristos

Citind Evanghelia după Luca am simţit o foame în suflet de Iisus Hristos si de faptele Lui povestite de apostoli in Evanghelii. M-a cuprins o foame ca o supărare caldă ca o foamete albă mai mare decât persoana sufletului meu, decât sufletul meu, că Evangheliile au final sunt mărginite şi eu aş vrea să citesc mult mai mult.
Imediat in minte mi-a venit si răspunsul. Toate faptele de acum 2.000 de ani si pînă astăzi, faptele tuturor creştinilor, mucenicilor, sfinţilor si sfintelor sunt de fapt extensia Evangheliilor, sunt nemărginirea faptelor sfinte ale lui Iisus Hristos căruia i se cuvine slava grăită de noi în vecii vecilor. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu